نهال گردو اسرائیلی
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو اسرائیلی و میزان عملکرد

یکی از ارقام نهال گردویی که طرفداران بسیار زیادی دارد نهال گردو اسرائیلی می باشد.این رقم نهال گردو از زودبازده ترین و بهترین و باکیفیت ترین ارقام می باشد.کاشت نهال گردو اسرائیلی در مناطق معتدل تا نیمه سرد بازدهی خوبی را از خود نشان میدهد و بهتر است سرمای مورد نیاز به این رقم برسد تا رشد و بازدهی خود را شروع کند.

خرید نهال گردو اسرائیلی بدلیل چند فاکتور بسیار بالا می باشد در اولین مرتبه میزان باردهی بالا و بعدی می تواند کیفیت محصولات باشد.بهتر است گردو اسرائیلی را در شرایطی بکارید که سرما از 800 ساعت به بالا به آن برسد.از سال های اول باردهی بصورت بسیار کم شروع می شود.

میزان باردهی قابل توجهی را می توانید از این نهال گردو مشاهده کنید از 7 تن بار گردو را شروع می کند و می تواند حتی بیشتر شود.بهتر است برای تقویت درخت گردو اسرائیلی آن را کود و آبیاری کنیم.بهتر است قبل از هر چیزی هرس کردن را هرگز فراموش نکنیم تا بتوانیم ارتفاع واقعی درخت گردو را در نظر بگیریم.

معمولا بین 7 تا 8 متر ارتفاع پیدا می کند.رقم اسرائیلی دارای قدی کوتاه می باشد و میزان باردهی آن بسیار بالا است.بهتر است شرایط اقلیمی و کاشت و برداشت توجه لازم را داشته باشیم تا در نهایت بازدهی خوبی را از این نهال گردو مشاهده کنیم.

هر گردو از 9 تا 11 گرم وزن دارد که نیمی از آنرا مغز گردو گرفته است.این رقم گردو می تواند 





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر , نهال گردو فرنور ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: